torsdag 5 november 2009

I'm Back ;)

Ibland tappar man bara lusten att blogga.. Vet inte varför men
det går i perioder. Tråkigt! Men vill ni kära läsare att jag ska
hålla på att blogga hela tiden. Så får ni vara lite mer generösa med
kommentarerna ;) Det blir alltid roligare då!

Så vad har hänt?
Fick spontant besök från Halmstad i lördags eftermiddag. :)
Satt och pratade med en vän på telefon i flera timmar därifrån i
fredagskväll. Han pratade om att han gärna ville att jag skulle komma
dit. Men jag kan ju inte åka själv o så p.g.a min panikångest. Så
föreslog (mest på skämt först) att han kunde komma hit istället.!
Och varför inte i mon?! (Som i lördags). :P Han hamnade i chock en
stund och visste inte vad han skulle svara haha. Men tillslut så
bestämmde han sig. För vad hade han och förlora egentligen?!
Detta bestämmdes då rätt sent på fredagsnatten. Jag hade svårt och
somna sen. Och kom inte i ro förrens vid 4. Vid 9 skulle jag upp och
ringa min vän, för att se så han säkert va uppe. För hans buss skulle
ju gå kl. 10.00. Men jodå han var uppe. Och då fick jag ju svart på
vitt att allt inte var ett skämt, utan han skulle verkligen komma.
Så de var ju bara att sätta igång och städa. :P
Vid 3 tiden, gick jag ner till Öxnehaga centrum och mötte honom vid
bussen. Gick in i affären och köpte lite mat. O så vidare upp till mig.
Satt o tjötade en stund, sen tog vi Cindy ut på en prommenad.
Kom hem, lagade mat och sen började göra oss i ordning för fest.

Halloweenfesten hade blivit flyttad till Bankeryd i stället. Så vi
blev hämtade runt sju. Hade jätte trevligt. Och de var kul o träffa
Sanna gumman igen :) Efter elva åkte jag och min vän ner mot stan.
Hade ju ingen aning om hur bussarna gick och de var rätt svårt att
fixa skjuts så man fick ju passa på när någon kunde köra. :)
Vi drog till centrum. Dansade, sjöng o hade kul :)

Resten av kvällen vill jag på ett sätt bra glömma...


Min halloween-outfit :)



Jag & Sanna. :)



(?) :P



Pose.



Smile :)



hahaha



Sanna och jag mitt uppe i en diskussion ;)



Tack för en trevlig kväll gumman! Hoppas vi ses snart igen!:)


Nee nu ska jag fortsätta o vara social med mamma. Vi sitter här
med lite tända ljus och spelar kort i höstmörkret ^^

Inga kommentarer: