måndag 16 november 2009

Natti Natti! ♥

Kom hem för en halvtimma sen ungefär. Kändes skönt eftersom jag var
as hungrig! :o :O Värmde en bit av den hemlagade pizzan jag gjorde
till lunch och satte mig vid Tvin en stund. Det började en film på
3:an som verkade vara helt okeej. Two Weeks. Tyvärr känner
jag mig för trött, för att se den nu. Så har börjat tanka den i st :)



Hittade de här söta armbandet innan på iOffer.com.
Är såå sugen på att köpa de, men vet inte ifall jag vågar?!
Jag har aldrig beställt där ifrån innan.. Och sen är de ju
en engelsk sida, då man måste betala i dollar :S
Är inte alls insatt i något sådant. Någon som är??? Hjälp isåfall!! (A)


Ne nu blir de dags för sängen, så man inte sover bort hela dagen.




5 kommentarer:

Carina sa...

=) Liten godisbit är han!
Ha en fin måndag!

Terese sa...

Gud vilka söta armband!

Anonym sa...

Bra sida: http://www.fairity.se/pwn.php?ID=10

Terese sa...

Men dom är ju sjukt läckra!
Hur mycket skulle de kosta i dollar?
Jag har faktiskt liite koll på sånt ;) Ibland måste man våga för att vinna, hihi. Puss

Isabel sa...

sv: visst är dom!:D