söndag 22 november 2009

.............

Nu får ni ursäkta mitt inlägg.. men jag måste få skriva av mig lite.
Jag undrar lite vart mina vänner är?! För de känns som de är bara
jag som anstränger mig... :S Ringer alla, frågar om vi ska ses,
ställer upp när någon behöver mig, kan åka till folk utan att vi
har bestämmt något bara för att överraska... m.m. m.m.
Sånt som jag tycker vänner gör för varandra.. just de.. varandra..
Nu säger jag INTE att jag tycker att de jag gör eller har gjort
är jobbig på något sätt! INTE ALLS!! Jag älskar mina vänner och vill
försöka göra allt för att dom ska ha det bra! Deras problem blir mina
problem. De vet alla som känner mig!

Men ursäkta mig nu om jag låter självisk men vad gör ni för mig?
Dom ända gångerna någon kommer hit (förutom Marcus) är ni vi har
bestämmt de sen tidigare.. då oftast jag har kommit med förslaget..
jag börjar faktiskt känna mig ganska tjatig.. när alltid jag ska fråga
om saker o ting och komma med förslag....

Jag vet dock att många av mina vänner, typ alla mår dåligt (och glöm nu
inte att jag sa ALLA. jag menar ingen särskild!) och jag försöker
verkligen vara där för alla... men sen nån gång när jag väl behöver
nån att prata med.. alla har dåliga dagar..då är de inte många
som svarar.. eller så har dom inte tid o prata.. eller så säger ni bara
men du har en dålig dag.. eller de ordnar sig..ungefär..nu pratar vi
inte mer om de undertonen... De kanske inte alls är så ni menar men de
är så de känns..
Äsch.. va e de här?! Förskylningsdepp eller..? De är nog bättre jag
återgår till soffan!




2 kommentarer:

Sanna sa...

hihi nu har jag beställt ett wii...priset var billigt=)
http://www.spelbutiken.se/catalog/product/20000-nintendo-wii-console-bundle--for-wii

sanna sa...

wii nörd jaaa!haha måste bara fixa så jag kan köpa mariokart och det nya mario så kommer det bli kanon=)får ju önska sig i julklapp=)