lördag 7 november 2009

Blivit väckt.

Halv åtta bestämmde sig min hund för att väcka mig.
Hon stod vid sängkanten och gnällde i mitt öra :o
Så det var bara att klä på sig och gå ut med henne.
Visste att något inte stod rätt till, Cindy gnäller
aldrig i onödan. Och jag hade rätt. Precis när vi
kommer ut sätter hon sig och skiter diarre :S :/
Stackars liten. Men hon är duktig som säger till!

Så nu sitter jag här och passar på att äta lite
frukost. Innan jag nog lägger mig en stund till.
Annars idag blir det att laga kyckling till
mamma som har namnsdag :) Hennes andranamn
Ingergerd :) Sen får man väl se vad som
händer.

Talk to you later <3


Min vackra tjej <3



1 kommentar:

Terese sa...

Visst är de vackra :')
Det är pappas tjej som ska fixa buketterna. Och man går bara till en blomster affär och ber om en begravnings bukett. Så man måste inte beställa från bara den begravnings byrån.

Tack för att du finns hjärtat.
Det betyder så mycket.