tisdag 17 november 2009

171109 ♥

Kom precis hem till Marcus :) Skönt att man har laptopp, så man kan ta
med sig datorn överallt. Slipper man sitta och tråka ifall Marcus o hans
polare ska leka lite med musiken. :P

Sov ganska länge idag eftersom de blev rätt sent i natt. Såg först
I-SEE-YOU.COM. En komedi från 2006. Helt okeej faktiskt.



Sen började vi kolla på Orphan, en skräckfilm från 2009 som handlar
om en familj som bestämmer sig för att adoptera ett äldre barn. Men är
hon så snäll som hon först verkar?! ;)




Dagen började ialf med att jag fick ordna med papper till försäkrings-
kassan. Ska ju ansöka om ny ersättning. Då min går ut nu i Januari.
När de var klart, blev de en prommenad med Cindy innan de var dags för
att laga lunch till mig, mamma och Marcus. Idag blev de KycklingWok :)

Efter lunchen stack jag och Marcus till A6. Där spenderade jag lite
pengar på 2 frisörssaxar. En vanlig och en uttunningssax. Så nu ska det
väl bli ordning på luggen ;) Bestämmde mig oxå för att gå in och på
Guldfynd för att försöka hitta några fina (inte allt för dyra)
silverringar. Älskar ju ringar och köper ofta ringar på H&M men dom
blir ju så jäkla fula efter ett tag :/ När jag köper ringar så vill jag
ju kunna använda dom inprincip hur mkt som helst... inte bara 5-10 ggr
sen kasta och köpa nya :S.
Hittade ialf 3 st fina silverringar :) Tillsammans blev de 500:- spänn.
Men det tycker jag att dom var värda. Och nu har jag ju dom, blir dom
fula så putsar man ju bara upp dom, o så är dom som nya sen!


Vad tycks?

Sprang som en dåre och letade efter vinterskor oxå, börjar ju få lite
panik nu! Vintern kommer väl när som helst :o Hittade tillslut ett par
söta :) Jätte mjuka och bekväma vinterskor/stövlar. Känns nästan som
man går runt i tofflor. Myys på hög nivå.


Eurosko 699:- kr. :)

Kände mig färdig på A6 och vi drog vidare till MediaMarket har
ju blivit sååå sugen på Wii så var tvungen o se vad dom hade för priser.
Var dock ingen skillnad från Elgigantens. Men efter många om och men såå..
KÖPTE JAG FAKTISKT WII :D :D :D Har visseligen inte så
många spel än.. men de kommer ;)


:D:D

Åkte hem och kände en aningens ångest.. slösat massor med pengar idag :/
Men vad gör man.. man lever bara en gång.. och lite roligt måste man
faktiskt få ha! ;) Marcus hjälpte mig att koppla in Wii:et och vi
testade Wii Sports som man fick med. Jag vann lätt på bowlingen ;)
Efter en stunds spelande blev jag hungrig och vi drog till Mc donalds.
GottGott!

Ne nu ska jag vara lite social med boysen här!
Talk To You Later. ♥


6 kommentarer:

sanna sa...

Fuuuusk :p vad kostade wii:et?

Zusanna sa...

sv; thank you :D
det är chokladcupcakes med citronfrosting (=glasyr) på.
spindlarna är bara plastspindlar.

oho, du bor i Huskvarna :D

danni' sa...

sv: ja visst är dom! :)

Natalie sa...

Sv: Yes burger king ;) Tack så jätte mycket!

danielle' sa...

sv: hihi jag vet! :)

Myaraq sa...

Jag vill också ha ringar, WII och nya skor.

SHoppa till mig.

Du verkar ha bra smak.