torsdag 19 november 2009

191109 ♥

Idag har jag tagit de riktigt lugnt. Behövde inte ens laga mat till
lunch idag..Eftersom mamma var hon o handlade i morse, och bestämmt
sig för att hon ville bjuda på mat för en gångs skull :)
Så de kändes väldigt skönt. Jag gillar att laga mat (om man är flera,
inte till bara mig själv..
), men jag hatar efterarbetet. All
disk som blir o så. Verkligen INTE kul!

När jag kom hem från mami la jag mig faktiskt och vilade en bra
stund. As gott. :)Det var längesen jag gjorde de nu.





Och nu ska jag väl underhålla mig med Wii till Marcus har slutat
jobba så man kan åka och träna sen! Jag tänker fan inte ha nått
uppehåll denna veckan! Visst att jag inte känner mig riktigt ok
idag heller men lite kan man ju träna ialf. :)
Fast de blir nog inte att träna armarna så mkt ikväll. För de
känns faktiskt i högerarmen efter allt Wii spelande hahahaha.





Ha en underbar kväll. ♥

Inga kommentarer: