söndag 8 november 2009

Varit duktig :)

Dagen började som vanligt. Vaknade, klädde på mig, åt frukost,
gick ut med Cindy. Och en stund senare kom mamma och vi åt lunch.
Men när hon hade gått hem tog jag mig själv i kragen och började
städa!! Behövdes! Har dragit ut på de ganska länge nu och bara
städat ytligt.. Men nu har jag diskat, dammsugit, torkat golv,
plockat undan, dammat och gått ut med skräp *tummen upp*
Hann även med en sväng till affären :) Känner mig duktig :)
Sen kan de vara skönt o ha massa saker o göra, när man är
ensam. För då hinner man inte sitta och tänka så mycket...
Men tankar på pappa har ändå funnits med mig hela dagen.. <3 :'(


Har suttit och julshoppat lite idag oxå. Så nu har jag knappt några
julklappar kvar o köpa :) Bara till Cindis gumman och en väldigt
nära tjejkompis. <3 Har visserligen inte köpt något till Flisan
än heller... men där har jag faktiskt ingen aning om vad man kan
köpa... :( Hon leker inte med kattleksaker och de ända hon äter e
sitt egna kattfoder.. Någon annan som har en kräsen katt som har
några förslag?? Känns elakt att inte köpa nånting.. även om hon inte
bryr sig. .

Slutligen har jag hittar en fin blombukett till Birgittas begravning
på tisdag. @->--- Kände med desamma att den jag valde passade precis.
¨
Såhär ser den ut..:')


Fick förresten nattbesök igår :P:P Ida gumman kom hit för att sova
över. Hon hade bråkat med killen och behövde komma bort.
Tråkigt att de hände under ett sånt här tillfälle. Men det var
ändå kul o träffa dig. Och de kändes bra att du hade sånt förtroende
för mig trots att vi inte haft så mkt kontakt på senaste. <3


Mycket gammal flumbild på mig o Ida ;P


3 kommentarer:

Mallamousan sa...

SV: Tack för tipsen till fars-dag!!

Ha en bra dag!!

http://mallamousan.blogg.se
http://mallamousan.blogg.se

Malle-Hockeyfruga sa...

hahaha eller hur! ;D hihi mysigt med nattbesök!

ida sa...

tack för allt min ängel!! vi ses snart igen, de måste vi, under andra omständigheter!! massa pussar