torsdag 19 november 2009

Tränat. ♥

De blev en snabb träning på gymmet ikväll. Marcus kom inte och
hämtade mig förrens efter åtta. Och friskis & svettis i Huskvarna
har visst bara öppet till halv tio. Trodde faktiskt de var tio...
Så de blev snabb, hård träning på 45 min ;) Focuserade mkt på
att träna magen ialf. För de e den jag minst är nöjd med..




Efter träningen blev de en liten handling på ICA. Måste försöka
att komma iväg till Willys och storhandla snart. Tycker inte om
att småhandla såhär. Det blir fan så mkt dyrare :/

Kom hem och lagade mig lite mat. Inget märkvärdigt, bara ägg
bacon och fullkornspasta. Bra mat när man har tränat :)
Så började jag kolla på The Proposal, de verkar
vara en bra film! Rolig komedi. Men tog en paus efter maten
för att gå en promenad med Cindy. Och nu ska jag hoppa in i duschen
innan jag ser färdigt filmen. :)

Känner mig ovanligt pigg ikväll! Det är verkligen som dom säger.
Att man blir mycket piggare av att träna!! :D Riktigt nice!



The Proposal

Inga kommentarer: