torsdag 12 november 2009

Tvättdag.

Yees i dag håller man på o tvättar. Skönt de :)
Hade inte så jätte mkt tvätt den här gången.
Men många plagg i alla olika färger. :O
Som jag börjar få undan på nu, äntligen :)
Fördelen med att man tvättar i tvättstuga är
att man kan tvätta maskiner med kanske bara 2 plagg
i utan att få dåligt samvete :) Skulle man göra
så hemma med egen tvättmaskin skulle de ju dra
massa onödig el...

Ska gå ner näst sista gången här nu vid halv.
Och efter de ska jag ta en långprommenad med
Cindy gumman innan jag ska släpa upp all tvätt
vid 7.

Satt nyss och kollade lite på HM's sida och
kunde inte motstå en vit mysig morgonrock och
mjuka vita söta tofflor med Hello Kitty på. Så
dom sakerna kommer på posten i slutet av månaden :)
Me like!!




Sitter o kollar på MTV oxå.. My Super Sweet 16.
Stör mig lite på dom bortskämda små snorungarna..
Men jag kan ju inte hjälpa att man blir lite avis ;P
Det skulle verkligen vara kul att få ha en sån
födelsedagsfest! Eller vad tycker ni?? :)

Inga kommentarer: