lördag 14 november 2009

Trist helg.

Vissa är sjuka, andra jobbar, en del är panka och min gumma är
i väg från stan i några dagar. <3 Så denna helgen ser ut och bli
rätt trist. Satt bara hemma hela kvällen igår. Såg på film, umgicks
lite med mamma och gick en prommenad med Cindy. I det INTE alls
sköna vädret :P Snöade och blåste. Kallt var de oxå :/ Men vad ska
man räkna med..de e ju faktiskt november. :p
Längtar till jul!! Julen är så otroligt mysig!! Tänker börja
julpynta redan nu vid 1:a advent! :) Och så ska de bakas med,
lussekatter och pepparkakor :) Någon som vill vara med o baka?;)

Förra julen bakade jag o Sarah, lussekatter o pepparkakor.
Då såg de ut såhär :)















Vill säga ett stort GRATTIS till Marcus Isaksson oxå som klarade
uppkörningen i går och har nu körkort!! :D :D Bra gjort!!



5 kommentarer:

CAMIE sa...

SV: Om du älskar skräckfilmer och får som jag värsta adrenalinkicken när det blir läskigt så ska du absolut se den :D Fast se den inte sälv ;D

MERI sa...

Jag var ju sjuk i några dagar efter jag tagit den :( .. feber och ont i armen , det vanliga .. sjukt jobbigt .. KRAM

MERI sa...

Alltså vaccinet , de har inte ens testat dem.. det är bara olika från folk till folk & vilket reaktion man får efter den. Men det är inget så farligt, för hade det varit farligt hade de inte ens låtit oss ta den, hela sverige lixom tom barnen =/ . Det är bara o ta den, du behöver ej vara orolig.. =)KRAM

Camilla sa...

Tack för den snälla kommentaren idag! Goda lussebullarna ser ut! kram

Neha sa...

Åhh vad gott, jag vill ha!:D