torsdag 29 oktober 2009

Tråk!

Sitter här och ha as tråkigt :( Alla ligger ju typ o sover nu.
Men jag är för rastlös för att sova. Skulle vilja sitta o snacka
strunt med någon.. fördriva tiden lite. Ibland är de bra jobbigt
o vara nattmänniska.. .

Idag annars har jag bara tagit de lugnt. Kände att de behövdes.
Sen ikväll drog jag iväg till systemet för att köpa lite gott
till helgen. Är ju bjuden på halloween fest :) Gillar inte
riktigt de här med att klä ut sig bara, vet inte varför.
Men de får väl lösa sig :P Hittade ju kläder på tradera
(som vanligt) som antagligen kommer imorron. :)


Ikväll träffade jag Adam en stund :) Släppte våra hundar och
pratade lite, trevligt. Var ju så längesen vi sågs sist.
Hoppas vi kan träffas snart igen! Tiden gick ju så fort.



Buwsungarna ^^



Bamsen, Rex. När dom träffas, är de bland dom första
gångerna jag tycker att Cindy är liten :O




Kaxfia :P <3


2 kommentarer:

Sanna sa...

Tack själv gumsan=)

Terese sa...

Ja det var faktiskt mysigt att fika hemma för en gångs skull :)