fredag 27 november 2009

Rubrik?

Sitter hemma o tråkar. Är trött på att vara sjuk nu :( Vill kunna
hitta på saker igen. Saknar o umgås med mina vänner ♥
Måste medge att detta ialf är en konstig förskylning.. :/ Ena dagen
känner man sig bättre och har mer ork för att göra saker. Medans
andra dagar orkar man inte göra nånting :S Det är ju bara jobbigt att
den ska gå fram och tillbaka hela tiden :/ VILL BLI FRISK!! Snart är
det ju första advent och då ska jag ju bort till mamma och äta lite
god mat och mysa. ♥ Sen på eftermiddagen blir de troligtvis att gå
på julskyltningen i stan :) Hoppas de för de e så mysigt!! :)



Hade jag haft mer pengar hade jag åkt Berlin och gått på deras
julmarknad. Ser hur mysigt ut som helst. Och de hade varit underbart
och få komma iväg lite! Man vad gör man..?! Hoppas man har råd
till ett annat år! :)







5 kommentarer:

Pierre sa...

Vackra julbilder!

baileyz sa...

tack =)

sarah sa...

Hur mysigt som helt. Andreas mamma och hennes syster och derras gubbar ska ju dit på julmarknaden.. fusk!!

Erica sa...

Mysiga bilder! =)

Svar: Nej, jag har aldrig heller sett en svan med ungen på ryggen tidigare. Jag blev lite överraskad och samtidigt glad över att jag befann mig där just då och hade en kamera i handen. :-)

Mina :) sa...

var med på min nya tävling ''gissa kändisen'' :D
http://littlespecial.blogg.se