onsdag 18 november 2009

:( :(

Det blev ingen träning på Friskis och Svettis idag :(
Har kännt mig hängig hela eftermiddagen. Mått illa, haft
ont i huvudet och kännt mig varm i hela kroppen. :(
Mår fortfarande lite så..Hoppas verkligen inte att jag
håller på att bli sjuk :( Vill INTE!!

Jag och Marcus har ialf kört Wii hela dagen typ :P
Bowling, Baseboll, Tennis och Golf hehehe.
Konstigt nog gillar jag basebool mest :o

Nee nu ska jag fixa nånting och äta sen ska jag burra
ner mig i soffan framför nån film. Kanske ska se färdigt
Orphan?! :)



Marcus spelar golf ;P

6 kommentarer:

Terese sa...

Jag hoppas VERKLIGE att de skaffar iphone till comviq snart, fan den är ju så fiin! Puss på lilla wii nörden ;P ♥

mysecreti sa...

SV:hehe jag vet :D hade verkligen tur

lucas sa...

Kolla in mitt senaste inlägg. En kvinna gifter sig med sin döde man :/ Tycker du det är okej eller inte okej? Skriv din åsikt :)
Ha det bra!

Mysan sa...

Krya på dig! :)

silvana sa...

ja, den perfekta killen finns nånstans :)<3

Terese sa...

Men förlåt mig liksom hahaha ! :D