måndag 16 november 2009

Måndakväll ♥

Efter att mamma hade gått hem, tog jag och Cindy en långprommenad :)
På 70 min! Tycker vi är jätte duktiga. Eller mest jag kanske haha.
Cindy kan väl gå hur långt som helst nästan...

När jag kom hem blev de resterna från den hemlagade pizzan igen.
Och en stund framför tvin. Såg lite på Simpsons och lite på
Jerry Springer. Innan jag tog mig en lång, varm
och skön dusch. Helt underbart!! Och nyss fixade jag mina naglar :)
Vill snart gå och göra en fransk manikyr igen.. tyckte de var så
snyggt när jag gjorde de i Stockholm i sommras. Men känns lite dumt
o ha såna naglar i vardagen.. Med allt man måste göra + att man
har en hund som man tränar med dagligen och måste ta tag i lite då
och då ;)


Maat :D


Naglarna ;)



Snart kommer Marcus, efter hockyn som slutar nu vid tio.
Då blir de filmmys :)


3 kommentarer:

Anonym sa...

snyggt med röda naglar! :)

Anonym sa...

Jaa , det är mysigt :D
Jag läser Sune och tant tonåring :P
Fin blogg! :D

storstadskvinna sa...

jag håller med, inget speciellt men helt okej:)