torsdag 26 november 2009

Music ♥

Kom nyss in efter en långprommenad med Cindy. Usch vilket ruggit väder
det är ute!! :S Blåser och regnar lite :/ Inget prommenadväder alls
egentligen. Men har tyckt så synd om Cindy nu när man varit/är förskyld
och inte orkat gå några långprommenader. Tycker om annars o ta min Ipod,
sätta på hög volym med go musik och traska iväg :)
Tänkte dela med mig av tre slumpmässigt utvalda låtar som finns på min
Ipod ♥, Enjoy!


Drake feat. Kevin Cossum - I Get Paper


Black Eyed Peas - Meet Me Halfway


Jay Sean, Lil Wayne feat. David Guetta - Down Sexy Bitch


2 kommentarer:

Jenny sa...

Tyvärr vann du inte min veckans blogg tävling. Lycka till nästa gång.

sara sa...

vill du vara med i min veckans blogg tävling :D? anmäl dig här: http://ssarav.blogg.se/2009/november/anmal-dig.html#comment

väljer ut 10 st till på söndag, kanske blir du =)?