söndag 22 november 2009

Förskyld :(

Idag vaknade jag upp och kände direkt att allt inte var okej.
Håller på att bli förskyld :( Så dagen har bara bestått av vila
och film. Kan vara skönt de oxå emellan åt. Att inte göra massa
måsten hela tiden... måste diska, måste damsuga, måste göra ditt
och måste göra datt... Utan bara ta de lugnt o vila.
Har tittat på Sleepless In Seattle en tjejfilm
från 1993. Inte direkt en sån film jag brukar kolla på men den
funkade :)
Sen kände jag för lite teckad film så slog på Skönheten och odjuret
- Den förtrollande julen
Såå mysigt! Längtar till julen!!
Ska bli kul o julpynta nu när man har nya möbler för året.
De kommer på annorlunda än förra året. De kommer bli nytt. :)

Önskar bara att man inte va singel när julen kommer.. den
är så otroligt mysig och den får en att känna en ännu mera
ensam om man e singel. :/


Ett tips för alla som håller på att bli förskylda där ute!
Köp Esberitox i någon hälsobuktik. Som Life
eller liknande. Tycker dom är superbra. Sist jag höll på att
bli förskyld började jag äta dom medesamma och blev bara sjuk
i 2 dagar!!! :D :D


60 tabletter kostar 105:- kr
100 tabletter kostar 155:- kr
200 tabletter kostar 279:- kr



Inga kommentarer: