söndag 8 november 2009

Fars dag...



Idag är det farsdag och man har ingen att fira :(
Visserligen brukade jag aldrig fira min pappa ialf.
Eftersom vi inte haft någon kontakt sen jag var liten.
Men ändå... Mamma brukade ju ta hem mormor o morfar
just den här dagen. För att fira morfar.. men det
är ju slut med de oxå :( :(

Det är nog inte många som kan föreställa sig i hur
det är, att ALDRIG kunna få lära känna sin egna far.
Att inte ens ha ett ända minne själv.. förutom dom
saker folk har berättat för en. ..Var ju för liten
för att komma ihåg något sist jag träffade honom.. :(
Inte ens ha ett minne av att man ens har kramat sin
egna pappa... :'(
Om jag hade träffat dig själv som du ville, den
gånger för typ 2-3 år sen. Hade det gjort någon
skillnad? Hade du kännt dig mindre misslyckad då,
så du hade stannat?? Ååh Gud... jag ville bara fått
lära känna dig! Prata med dig! Krama dig!


2 kommentarer:

Terese sa...

åååh lilla hjärtat , vill bara krama om diiiiig! <3 :'(

Mattias Abulu sa...

SV: Ja, visst var jag duktig som bakade en tårta! :D den blev riktigt god också. Jag ska hälsa! ;)

Vad tråkigt med din pappa.. jag pratar inte heller med min! Men det är ett val jag själv gjort.