lördag 21 november 2009

201109 ♥

Var faktiskt duktig och städade lite innan lunch idag :)
Dammsög och plockade undan. Kändes skönt! Behövdes verkligen.
Till lunch lagade jag kyckling med ris och currysås.
Och efter lunch var de dags att gå o möta min nya kontakt-
person för en prommenad i det fina soliga vädret vi fick idag :)
Vi var duktiga och gick över en timme. Cindy var oxå med
såklart. Dock är de tråkigt att hon ska dra så mycket när man
går flera...Fick ju nästan kramp i armen :S

När jag kom hem, kom mamma förbi på en fika och lite kortspel.
Men de var inte min dag idag.. för hon vann varenda gång hahaha.
Vid halv åtta kom Marcus och vi spelade lite Wii. Innan Henke
oxå kom förbi och vi käkade pizza. Testade en ny pizza ikväll.
Chilipizza med tomat,ost,färska champinjoner, färska
tomater,lök,chili,kebabkött,vitök och sås. Den var faktiskt
helt okej :) Vitlök e ju nästan aldrig fel i mat ;) De e väl bara
om man ska ut o träffa folk efterråt. haha. Inte kul o gå runt o
lukta vitök precis!

Fick hem min Hello Kitty morgonrock o tofflor idag ♥ :D



Sött va?! :)

3 kommentarer:

Malin sa...

Vad sött:D

maja sa...

riktigt gulliga !

Sofia sa...

Ja, dom är väldigt söta! :)