söndag 15 november 2009

Söndagsmys.

Sitter hemma hos Viktor i Huskvarna. Käkar godis och kollar runt
lite på olika bloggar :) Mysigt tycker jag. Men fan vad godis har
blivit dyrt!!! Köpte lösgodis på ICA och de kändes som rena rånet!!
Ska aldrig köpa lösgodis där mer..

Har kännt mig stressad idag annars.. Mycket som ska fixas. Även om
det bara är vardagliga saker. Som gå ut med Cindy, ge henne mat,
diska, laga mat, plocka undan, ge flisan mat, rensa hennes låda
m.m. m.m. Vissa dar känns de jobbigare än andra..
Lagade ialf hemlagad pizza idag :D As gott!!

Sen blev de en tur till A6 för att köpa ny kaffebryggare. .
Marcus tog sönder min kaffekanna.:P Och då är de lika bra och köpa
en helt ny kaffebryggare för 200-300:- spänn än en ny kanna som
kostar nästan lika mkt..
Testade Wii på elgiganten. Är så jävla sugen på de nu asså!!
Wii Sports, Wii Fit Plus och Mario Kart!
Faan att de ska vara så dyrt :/ :(

Någon rik person som vill ge mig de i julklapp...? (A) haha.




1 kommentar:

sanna sa...

Vill med ha wii!! det kommer köpas för min del ska se om jag får det i julklapp eller om jag unnar mig det om jag lyckas sluta röka =) mario är kung :p