fredag 27 november 2009

Julmys & Film ♥

Har precis sett klart på en film som heter The Ugly Truth helt
okej :) De var skönt o bara sitta ner och ta de lugnt för en stund.
Har städat och grejjat som fan idag! Julpyntat en hel del faktiskt :)
Det börjar bli riktigt mysigt här hemma. Röda gardiner, konstgjort snö-
spray på fönstrerna, julstjärnor och ljusstakar i fönsterna m.m m.m.
Och ändå har jag inte satt upp hälften av mina julsaker än hahaha.
Liite får man ju faktiskt vänta! December måndad har ju inte ens börjat :P
Har ni julpyntat något än? Eller tycker ni att de e för tidigt? :o

Efter första advent ska jag ialf sätta upp alla julsaker jag har.
De är ju nu innan som man vill ha de mysigt och se alla julsaker
så man kommer i stämming. Efter nyår sen så kvittar de ju. Många
pratar om trettondagshelgen (eller vad den nu heter) men vad är de
för speciellt med den?
Ne efter 1 advent ska allt upp! De ska bli julmys och julstämming
på hög nivå här hemma :D





The Ugly Truth


4 kommentarer:

Anonym sa...

sv: Tusen takk!

Sofia sa...

Jaha okej, då förstår jag =)

Ja, tack så mycket. Han är jätte söt!! =)

MAILAN sa...

sv: ja jag tar tre dl blåbär, en matsked krossade linfrön, en matsked solrosfrön, en banan, fyller på med mjölk och sedan får mixern göra sitt jobb (jag har en stor mixer, inte en handmixer). det är lätt, snabbt och jättegott!

Mysigt med julpynt!

http://mailans.blogg.se

sara sa...

ja man får det i 3 inlägg :)