tisdag 24 november 2009

241109 ♥

Igår hände de inte mkt alls. Tog de bara lugnt och såg på film. Så hade
ingen större lust att blogga. Då jag ansåg att de inte fanns så mkt att
skriva om..
Idag däremot har jag haft fullt upp! Började dagen med frukost, sen blev
de en dusch och efter de tog jag hand om mitt stora diskberg :| Hade ju
inte orkat diska på ett par dagar eftersom jag varit sjuk...
När disken var klar så gick jag bort till mamma en sväng för att hjälpa
henne med ett par grejjer och låna några krukor till mina fina julstjärnor
jag köpte igår :) Väl hemma igen fixade jag vardagsrummsfönsterna..
sprutade på julsnö, bytte gardiner och ställde dit julstjärnorna :)Myyys!!


Såhär blev de :) Till helgen ska jag sätta upp mina ljusstakar oxå!

När fönstrerna var klara, lagade jag mat åt mig och Marcus. Blev billig
och smidig lunch idag. Spagetti och fiskpinnar..Kände mig ändå
rastlös efter maten och ville hitta på nånting. Kom då på att man kunde ta
tag i mitt berg av tomflaskor o burkar ute i uteförrådet!! För de behövdes
verkligen! Hade inte pantat nånting på 1 år!!! :O
Så ni kan ju bara tänka er hur de såg ut! Snacka om att de var pinsamt o
gå in på Willys med allt... 2 kundvagnar med massa påsar!! :S


Berget :| hahah.



Jag sjukar mig :P

Men vet ni hur mycket allt blev???! 361:-kr!!!! :D :D :D Och vet ni då
vad jag gjorde?! Åkte upp till Elgiganten och köpte Mario
Kart till mitt Wii + 2 rattar :D :D :D För nu behövde jag ju bara betala
halva priset med mina egna pengar! :D Och då var de ju inte så farligt.
Sen var de hem och testa. Hur kul som helst. :) Men dock lite svårt såhär
i början. De e ju helt andra banor, nya grejjer och så de här med att köra
med ratt :P

Nu sitter jag hemma hos Marcus och bara softar. Åt nyss lite tonfisksallad.
Och snart kanske vi ska se någon film. :)

Inga kommentarer: