söndag 29 november 2009

Utgång i går!

Efter många om och men blev de utgång igår kväll :)
Satt från klockan sex igår kväll och försökte få med mig
någon ut men alla verkade upptagna :( Ville verkligen inte
ha en till hemmakväll själv med bara film/tv/data eller
tvspel. Många kan tycka att de verkar som en skön kväll.
Och visst de är de ju IBLAND men nu var de ju så att jag
har suttit hemma nästan i en hel vecka, eftersom jag
varit sjuk o så. Och då blir de ju väldigt långtråkigt
till slut!

Men så sent som halv elva igår kväll fick jag iallafall
med mig Frida ut :) Hon skulle egentligen gått ut med
sin kille till en rockklubb, men han ändrade sig i sista
stund så då var jag snabb och frågade i fall hon inte ville
hänga med mig ut i stället :D
Så vi gick till centrum, ofcourse! Drack goda drinkar, tjötade
massor och dansade! :) Hade en jätte trevlig kväll! Tack! :)
Frida hade tur och hittade en 100 lapp oxå ! Som blev då en
gratis drink ;)


Jag på bussen, på väg ner till stan ^^


En craaazy Frida :P haha


Det är inte fel med en liten rökpaus då och då,
för att svalka av sig lite. När man stått o svettats
på dansgolvet ett tag ;P



:)



2 kommentarer:

Amanda sa...

Kul att du kom ut till sist=) Jag var också ute på krogen o det sluta med ett blått öga, lite klantigt:P

Tröjan finns att köpa på MQ =)

sara sa...

Grattis :)!
Du gick vidare i min veckansbloggtävling :D
Se till att få många röster på dig nu så du vinner :D
Kram