lördag 13 februari 2010

Trevligt ♥

Igår spenderade jag hela kvällen hemma hos Jocke :). Fick äntligen se
hur han bor, efter flytten för 2 månader sen. Han hade en mysig liten
lägenhet :). Var trevligt att träffa Jocke, händer ju tyvärr inte så
ofta. Men han får alltid mig att må bra! Och de var skönt att träffa
någon annan än bara Marcus, Marcus, Marcus hahaha.

Vi gjorde inte så mycket satt mest o pratade,lyssnade på musik och
drack lite vin (eller jag gjorde de..han drack Whisky bläh! haha).
Vid halv 1 ringde Anna till Jocke och ville komma förbi och träffa
oss :D Så det var mysigt att både få träffa Jocke och Anna :)

Halv 3 kom Marcus och Henke och hämtade mig. Vi åkte ner till stan
för att få tag i käk. Drog först till Chicki Mama för de var
jag jätte sugen på, men dom hade stängt en kvart tidigare :(
Så de blev evergreen i stället, efter de hem och käka
pizzan, kolla på ett avsnitt av simpsons o sen sova.


Anna & Cindy med Annas HulaHula halsband som hon fått av en
kille på krogen haha :P


Hur spenderade ni fredagskvällen? :)


Glöm inte att anmäla er till veckans blogg tävling genom att
klicka
HÄR! SISTA ANMÄLNINGSDAGEN IDAG!


4 kommentarer:

Ellen sa...

Fin blogg! Och super söt hund ;)
Va har du för dej i dag då?

Niklas C sa...

Låter som en bra fredagskväll =) Simpsons är riktigt kul =)

kram

Anonym sa...

Du har vunnit tävlingen på min blogg!

Grattis :D

alvalundmaark.blogg.se

Anonym sa...

Det var super roligt att jag fick komma förbi å hälsa på er =) hihi <3
Puss Anna