tisdag 2 februari 2010

Har varit duktig ♥

Glömde att berätta att jag utmanade min ångest lite idag!
Gick från Huskvarna apoteket och till Hund och Katt butiken
själv! Gick in och började till o med plocka grejjerna jag
skulle ha, innan Marcus hade kört runt bilen och kommit dit
han med.

Och ikväll innan vi åkte till Viktor, bestämmde jag att vi
skulle gotta oss lite. Så åkte till konditoriet inne i
Rosen gallerian för att köpa varsin semla :) Ville ju ha
något gott att dricka till med. Så gick in på Willys helt
själv o köpte en cola medans Marcus väntade utanför med
semlorna :D Känner mig jätte duktig!
(För er som inte vet så har jag inte kunnat gå in och
handla på Willys på år och dar!)

Vet att alla inte förstår min stolthet i de här... Men dom som
har panikångest och läser min blogg kommer förstå precis vad jag
menar!


Jag på nyår


5 kommentarer:

Piinky - a story about a girl sa...

okejokej =)

kram

sannie sa...

hoppas du får en fin kommande dag! :)
take care

Madeleine sa...

Bra jobbat! Keep up the good work :)

★ Twixy ★ sa...

hua.. också haft panikångest! hade det i flera år innan det gick över helt. är hemskt. inte kunna åka buss, gå i affärer, gå i skolan.. känns som att man ska svimma/spy/dö samtidigt... men med mycket träning så går det bort till slut! hade underbara vänner som hjälpte mig igenom det tur nog. Hade lite små övningar bland folk med dom varje dag. Men nu, efter varit fri från det i 3 år, så kan de ibland komma tillbaka dåliga dagar.. inge kul =/ men bra att du tränar på att komma över det! =)

★ Twixy ★ sa...

svar; Hade min panikångest i cirka 3-4 år. Satt på p:12 hem i flera år, var inte ute i samhället mkt på dom åren. Så sen när jag väl var de så var jag inte van, utan kände mig obekväm och som att alla kolla på mig.. vilket dom säkert inte gjorde, men kändes som det :)
gäller att bara träna lite varje dag, åka en hållplats med bussen o sen hoppa av, ta en paus, och sen åka en bit till med nästa buss t.ex. =) hade faktiskt tänkt skriva ett inlägg om det någon dag när ja orkar i bloggen =)