måndag 15 februari 2010

Att blogga ♥

Jag satt och tänkte på en sak i går. Nu när bloggandet har blivit
så populärt bland många. Är de nästan som en ny community har öppnats.
Alla har sin egna sida. Där dom skriver om sig själva, vad dom gör
på dagarna och vad dom gillar o.s.v. Man kan gå in på allas sidor
och slänga in en kommentar på de man tycker är intressant om de så är
ett inlägg med enbart text eller bara bilder. :)
Man kan även lägga till varandra på olika sidor t.ex blogglovin.
Då blir de nästan som en "vän" som man har på en communitysida.
Som man följer och kommunicerar med ibland :)

Jag tycker de är jätte intressant att läsa andras bloggar. Och har även
hittat vissa som har samma tankar eller problem som jag. Hittat tips på
diverse saker. Så som musik, recept, kläder m.m.

Själv älskar jag att blogga. Skriva ner sina tankar och när man får
kommentarer på nånting blir man ju jätte glad! Tänker mycket på dagarna
om vad man skulle kunna blogga om.

Vad tycker ni är intressant att läsa om?
Finns de något ni saknar på min blogg?





(Glm inte attt rösta på finalisterna i veckans blogg genom att
klicka HÄR!)


5 kommentarer:

LucyMoran sa...

Sv: Tack så mycket! Jag använder främst PhotoShop, Paint, PowerPoint och Picasa för redigering. Fast många andra också. Vad kul att du har sett The Road!!! Jag har bloggat om den hur länge som helst. Det finns är om du är intresserad: http://lucymoran.blogg.se/category/allt-viggo-relaterat.html Men du ska väl se Avatar också? Den är suverän! Kram!

LucyMoran sa...

Sv: Åh tack så hemskt mycket att du gillar min blogg! Det värmer verkligen. Och tack för att du gillar katterna! Jag kan ju så klart inte ta cred för dem.... hahaha.... men jag blir ändå så lycklig att höra när folk gillar mina änglar! Stor kram!

Daniel sa...

Din blogg e bra. gillar olika, själv kör jag med humor å dans å tjohej! :) men gillar så många.. men det följer jag!

madeleine sa...

awe va gulligt av dig, jag vet inte, dom blir liksom aldrig bra nog, de passar nt in helt enkelt... trött på det :(

Sara sa...

Jag tycker det är intressant att läsa de bloggar som sticker ut från mängden och inte är en random mode-blogg eller så..! Det finns för många mode-bloggare enligt mig.
Varför ska det finnas flera tusen pers. som bloggar om samma sak - kläder?