onsdag 3 februari 2010

Powernap ♥


Tog mig nyss en liten powernap i soffan. Skönt att bara slappa och ta det
lugnt i och med att man inte riktigt känner sig helt okej. Även om min
förskylning är mycket bättre nu! :) Exberitox och Otrivin nässpray som jag
köpte igår gjorde susen !

Funderar lite på om man ska åka o handla. De mesta börjar ta slut här hemma..
Men drar mig lite för de, eftersom jag inte har så mycket pengar nu. Och
börjar känna den där ångesten så fort man köper något.. Någon annan som får
en sån ångestkänsla någon gång?
Att man precis köpt något (behöver inte
vara något onödigt) och så kommer man hem, kollar kvittot eller tänker
igenom på vad de kostade. Och så vet man hur lite man har kvar sen, då börjar
man tänka.. var de verkligen nödvändigt? Kunde jag inte väntat med något?
Fanns de något billigare alternativ? o.s.v.

Pengar är ett nödvändigt ont - som mamma brukar säga.





Inga kommentarer: