torsdag 11 februari 2010

Soligt ♥

Vad härligt de var att vakna upp idag när solen skiner som bara den :)
De ger en mer energi och man längtar till vår och sommar.
Jag tycker de räcker med vinter nu! Jag vill ha vår, vår, VÅR!!

Jag vann en auktion på tradera igår. En ny mobil som jag verkligen
behöver :) Det blev en rosa LG KP500 med ett 4GB minneskort till.
Så den kommer väl i nästa vecka, fall hon nu inte är så snäll så att
hon skickat den idag ^^ Man kan ju hoppas ialf!
Använder ju nu en gammal Samsung X640, som jag ändå tycker har hållt
väldigt bra! Skaffade den för typ 5 år sen, har tappat den hundratals
gånger, lånat ut den till en kompis i några månader och sen har en kär
omplaceringshund luggit o bitit på den en gång hahaha.
Ändå funkar den! De är bara batteriet som börjar bli lite dåligt o
knapparna segar ibland.

Funderar på om man ska vara duktig och städa lite idag. Skulle verkligen
behöva dammsuga ialf. Disk och plock blir de ju jämt så de hade ju inte
varit fel att göra något åt de oxå. Får se vad man känner för.
Nu ska jag ialf gå o laga lite mat :)



6 kommentarer:

felli sa...

sv; ja visst?:d

isabelle sa...

Sv: nej det är en dikt !
Men jag tyckte den var så rörande ;)

Piinky sa...

OKej ja dom är väldigt fina =)

Kram

Piinky sa...

har fått ett samtal faktiskt , jag fick en inbjudan av blogg.se att ha den så då tog jag den :D

Kram

matilda sa...

gud vilken fin bild ! :)

sv; okej, njae jag tror nog inte att jag vill delta i din tävling. blir så stressad och det är tillräckligt mycket stress i skolan och sånt. men lycka till med tävlingen !
japp, du får väl åka och bada någon gång du med :D det är superskoj verkligen!

sava sa...

sv; Tack, vad snäll du är !^^

hahah vad gör man inte om man är tvungen ?!
jag måste ju plugga för att få bra på proven, såklart.
men just biologi är så tråkigt att jag måste plugga 4 timmar ist för 1 ! -.-

hur är det med dig då?