lördag 20 februari 2010

Ett tag sen.

Oj vad trögt de har gått med bloggandet här :/ Men har fortfarande
inte riktigt fått tillbaka min blogglust men de kommer väl :)

Tränade i går igen! Känner mig faktiskt riktigt duktig :D
Hoppas man kan hålla de varje vecka nu. 2 gånger är lagom.
Måste ju få fin mage till beachen 2010 ;)

Annars har de väl inte hänt så mycket. Marcus är nu min kontakt-
person. Och kommer få följa med mig på kurser lite längre fram
här nu. Vi funderar på att gå Vårens festligheter och
Fyra italienska lördagskvällar :). Kommer vara spännande
att lära sig något nytt. Och skönt att få komma hemifrån lite
samtidigt som man gör något vettigt. Senare kommer jag nog vilja
gå en grundkurs i photoshop med och några danskurser. Hoppas
bara min nya kontaktperson som jag får i mars gillar dans !
För Marcus lär jag ju INTE få med på några danskurser hahaha.
Catharina kontakpersonen som jag tränat med innan slutar nu
nästa vecka.. inte för att låta för elak men jag tycker faktiskt
att de kommer bli rätt skönt. Hon verkar inte riktigt ha fattat
vad de en kontakperson gör...Hon skippade t.ex träningen igår
eftersom jag inte hört av mig :S :S De e väl faan inte jag som
ska jaga min egna kontaktperson????!! Hon tyckte att jag oxå
skulle visa mitt intresse...men har jag inte gjort de då??!
Genom att säga att jag vill träna, och att torsdagar är bra
o.s.v.. DE ÄR JU HON SOM SKA JOBBA PÅ ATT FÅ UT MIG FÖR HELVETE!!

jaja... Hoppas bara man själv kan må så bra att man kan själv bli
kontaktperson nån dag..och visa vad de ska gå ut på!
Kvällen har ialf varit lugn. Jag och marcus åkte i väg till torpa
tidigare för att köpa mat från Chicki Mama har varit sugen
på de as länge. Vi tog med oss maten hem så vi kunde se en film
samtidigt. :) Såg Rod Trip Beer Pong. En helt okej komedi :)
Annars har vi bara spelat lite dota. Och idag gick de faktiskt
väldigt bra för mig! Låg högst upp på listan på två olika matcher!




1 kommentar:

frida sa...

hoppas det ordnar upp sig för dig nu!