onsdag 3 februari 2010

Nytt nummer! ♥

Idag fick jag äntligen mitt nya nummer från Comviq :D
Så den som vill ha de får kontakta mig.. tänker inte skriva
ut de hur som helst nu när man som sagt fick en fräsch
ofrivillig omstart. Använder dock min gamla mobil just nu
med bajs batteri..men de får väl duga några dagar innan
jag fått tag i en annan telefon! Jag har ju en mobil nu ialf!

Åt lite mat nyss och såg Sommaren med Göran
Flummig men rolig! :) Tänk om man själv kunde vara ett
härligt gäng som alltid firar midsommar tillsammans på
nån skärgård eller nått. Skulle ju vara hur nice som helst!
Vill göra något riktigt trevligt och kul denna midsommar.
Andra år har varit okej men inte mkt mer än så :/
Eller.. ett år när man var på Öland i yngre dar med familj,
släkt o vänner då var de mer än okej! Då var de kul!! :D




1 kommentar:

sava sa...

sv; Ja visst är dom!
Blondinbella ser ut som agnethas dotter eller något :)

btw, fin blogg du har !
följa varann via bloglovin kanske ?:)