torsdag 11 februari 2010

Telefonsamtal ♥

Att så "lite" kan göra en glad! Idag när jag stod och höll på att laga lunch
till mig och Marcus ringer hemtelefonen. Det var Sarah ♥ Vi har inte pratat
på ett par veckor så de var jätte trevligt att hon ringde!
Hon hade försökt att få tag på mig några gånger, för hon visste ju inte att
min mobil hade blivit snodd. :/

Saknar dig gumman!!! Så in i helvete!!! Var så mysigt när du bodde här, och
man kunde träffas varje dag. Bara sitta och tjöta eller gå en sen prommenad
med Cindy. Alla förfester hemma hos mig! Jag vet att vi tyckte då att de var
surt att vi bara var två. Men nu saknar jag de som faan! De räckte med bara
oss ♥ ♥ Jag har aldrig skrattat så mycket med någon annan än dig!
Du är min bästa vän! Det går typ alltid att få tag på dig, du förstår mig
och du lyssnar på mig ♥ Den ända nackdelen är att du bor så långt bort :(
Har varit mycket lessen för att du flyttat :( men förhoppningsvis så kan du
och din underbara pojkvän Andreas flytta ner till Jönköping igen!
Jag längtar efter de!!! Tack för att du finns gumman ♥








3 kommentarer:

jennyringdahl sa...

sv: Nej precis! Man får göra vad man kan. Inte mer med det.

Va kul med en sådan vän! Hoppas avståndet inte får er att tappa kontakten.

Gotlänning, sambo & foto sa...

DET VAR JÄTTE GOTT :D

Gotlänning, sambo & foto sa...

Den är köpt på Cubus! :D