onsdag 10 februari 2010

Tävling! Veckans blogg ♥

Som ni ser i rubriken tänkte jag ha en tävling där man kan vara med o
tävla om att bli veckans blogg :)

Den som vinnner får:
En länkning i min meny i 1 vecka
Ett inlägg på min blogg där du får beskriva din blogg

Anmäl er här nedan genom att bara slänga in en kommentar om att ni
vill vara med. 5 Finalister kommer att utses, som ni bloggläsare
senare får rösta på för att få fram 1 vinnare :)
Ni kan anmäla er ända fram till lördag 13/2.

LYCKA TILL!

9 kommentarer:

Adde sa...

Du kan ta med mig vetja! :)

★ Twixy ★ sa...

svar; De var smarta saker också som du hade till hjälp! =) Bra om man hittar saker som fungerar för en =)
Och nej, inte nu längre, växte upp i jkpg, men flyttade därifrån för 6 år sen nu =)

Anonym sa...

jag behöver lite reklam för min lilla blogg! :)
hoppas allt är okej med dig, gullet!
kram frida

johanna sa...

ja vill vara med
http://lingefors.blogg.se

Isabella sa...

Jag är gärna med!

Lola May sa...

Jag vill gärna vara med. :)

Jonna sa...

Jag vill vara med :D

Ana sa...

Jag är gärna med :)

Nathalie sa...

Jag är med :)