tisdag 2 februari 2010

Förskyld :(

Sitter här hemma hos Viktor i Huskvarna och känner mig jätte seg.
Är ordentligt förskyld nu :( Hoppas bara de kan kännas lite bättre
till torsdag. Vill ju inte stå över träningen redan.. när man började
för 2 veckor sen igen.

Vaknade idag av att de ringde på dörren :o Men orkade inte gå upp
eftersom jag trodde att de var någon jobbig försäljare som vanligt.
De brukar alltid vara nånting sånt om man inte bestämmt med någon
vän att man ska ses. Kunde ialf inte somna om sen, så jag gick upp
strax där efter och hittade en avi på golvet i hallen.
Förstod då att de var någon från posten som hade ringt på och skulle
lämna min tavla!! Men eftersom jag "inte var anträffbar" så fick jag
en avi, så jag får hämta den själv på posten i Huskvarna när jag har
lust. :P

Blev smått irriterad på mig själv att jag inte öppnade!! Då hade ja
ju sluppit åka o hämta den! Men efter jag och Marcus ätit lite
lunch var han snäll och följde med mig till Huskvarna. Hämtade paketet,
var inne på apoteket o tog ut medecin åt mamma samtidigt som jag passade
på att köpa förskylningstabletter och nässpray :) Blev även en tripp
till djuraffären. Vem kan avstå från att skämma bort dom små?
Inte jag ialf!!;) Köpte kalktabletter (som är bra för Cindy att äta om
hon nu är dräktig) , godis och tandkräm till Cindy :)

Det blev hem, lämna medicinen till mamma och sen sätta upp min nya
fina tavla! Blev väldigt ovanligt men snyggt! Så nu är jag för
tillfället nöjd med hemmet. Får se hur länge de varar ;)



Såhär blev resultatet!
Vad tycks?

2 kommentarer:

mao sa...

Fin blogg! :)
Va har du för dig denna kväll? ^^

www.epicfaiil.blogg.se

moa sa...

sv: jagvet jag läste de ;) men jag undrade vad du ska göra resten av kvällen, inte de du redan gjort xD