tisdag 9 februari 2010

090210 ♥

Dagen började inte så bra. Mamma ringde och väckte mig runt halv 12 och sa
att hon var tvungen att åka in till sjukhuset för hennes astma :(
Blev jätte orolig och ringde efter Marcus för jag ville inte vara ensam.
Men han kunde bara stanna ett par timmar eftersom han skulle åka o jobba sen
vid 3..vi fick i oss lite mat tillsammans ialf.
Efter att han hade åkt fick jag ingen ro.. började plocka i ordning o diska
här hemma. Tvättade håret och klippte luggen.. Och vid 6 bestämmde jag mig
för att gå en lång prommenad med Cindy. Hade inte hunnit lång innan mamma
ringde o sa att hon fick komma hem ikväll eftersom dom inte kunde göra så
mkt. Dom hade kommit fram till att hon hade virus.. och då får de ju gå över
av sig själv.. tycker de är lite konstigt med de där bara.. Känns som dom
säger att de är ett virus bara för att dom inte vet vad de är.. Tycker dom
alltid kommer fram till att de är virus mamma har när hon åker in :S
Hur ofta kan man få virus egentligen?! :S

Blev ialf glad över att hon skulle få komma hem igen och att de hade gått bra!♥
Och prommenaden kändes lättare, så hamnade till slut ända vid Shell macken
uppe vid A6 :o Kunde hunnit längre eftersom Marcus (som skulle hämta mig sen)
fick jobba över. Men pallade inte gå mer hahaha. Vissa förstår mig nog ;P
När han väl hade slutat åkte vi och hämtade mamma ♥
Älskar dig mamma! Inget får hända dig!!




Inga kommentarer: