söndag 7 februari 2010

Natti Natti ♥

Jag märker att jag börjar få lite fler läsare :D :D Det glädjer mig mkt!
Hoppas de fortsätter så. :) Dom få som läser min blogg får gärna svara
på om de är något särskild ni vill att jag ska skriva om?

Kvällen har spenderats vid datorn. Lyssnat på go musik och kollat runt
lite på olika bloggar. Marcus kom för ett par timmar sen oxå och vi
har kört en match dota. Ska försöka hitta på något annat i morron.. har
blivit lite väl mycket spelande nu på sistone hahaha.
Man kanske ska åka iväg med Cindy nånstans och gå en långprommenad..:)
De är ju lite trist att alltid gå prommenader här uppe på området även
om vi har massor utav skogsstigar o sånt.

Ne nu är de dags för sängen! Så man inte sover bort hela dagen i mon :P





3 kommentarer:

elena sa...

Hej! Vilken fin blogg du har!
Läs och kommentera gärna min blogg om du har lust.
Hur har din dag varit då ? :D

Nathalie sa...

sv: Tack =)
min hund heter Molly :) Hon är en blandning av schäferoch terverens :)

Ha en bra dag!
Kram

Zahra Samir sa...

sv: Jag tycker att dom är helt knasiga oh kan gå sönder när som helst hahah...Skulle ALDRIG betala för sådana ringar hahha