fredag 12 februari 2010

Lady Gaga Hot or Not?

I onsdags den 10/2 uppträde Lady Gaga på Amfar-galan i New York.
Hennes outfit var väldigt ovanlig! Hon var klädd i vita underkläder
med en matchande vit skinnjacka till. På huvudet bar hon något som
liknade en rysk officiershatt prydd med pärlor. Samma pärlor som
hon hade klätt hatten med hade hon även på kroppen och ansiktet
var fyllt av dem. :O







Vad tycker du om Lady Gagas outfit?
Har hon gått för långt eller är det fortfarande snyggt?


Själv tycker jag att outfiten var rätt cool! Man måste våga
vara lite annorlunda ifall man vill sticka ut ;)


7 kommentarer:

Kajsa sa...

Heej!
Vad sööt blogg du har!
Läppglanspralinerna köpte jag på Bikbok.. Tyvär så var DOM dom sista men det fans läppglans-cupkakes, och en sån som jag köpte fast det var tre stycken!

Lycka till<33!//Kajsa-Kavat

sannie sa...

tack så jätte mycket maria! :)

jag tycker lady gaga är awesome :)

Mathilda sa...

Svar: Jo, mina kompisars blåsapor funkar utmärkt och blåser bra. :) Funderar du på att köpa en? (;

Niklas C sa...

Svar: Ja visst ser det mysigt ut =)

Jag tycker att Lady Gaga är skitcool och jag älskar både hennes outfits och hennes musik =)

kram

Niklas C sa...

Svar: Ja jag tycker att Wii Fit Plus är hur bra som helst. Det är både roligt och så är det bra träning.. Och man kan variera hur hårt man vill träna och vad man vill träna och jag kan bara säga positiva saker om det.

Jag håller på att gå ner i vikt nu, och när jag sköter maten och inte vräker i mig en massa onyttigt så går jag ner 3-5 hg om dagen =)

Om du köper det så får du gärna göra det via någon av mina länkar i det här inlägget:

http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2010/02/tvattat-och-tranat.html

för då går några procent av det du handlar för till mig =)

Kram

Niklas C sa...

Svar: Hehe jag drack inte vinet till maten, jag hade det i maten =)

Jag gillar inte att dricka vin, men i mat är det gott =)

Kram

Rebecka sa...

Jahh den var faktist snygg den med ciggen :D , Haha.
Joo hennes stil var ju cool. Men kanske lite väll :DD kram