lördag 6 februari 2010

Gonatt ♥

Sitter fortfarande här hemma hos Viktor haha, men de är ju inte så
ovanligt! Man brukar ju faktiskt fastna här haha. Ikväll har jag
suttit och kollat runt på en hel del olika bloggar, man hittar rätt
roliga och intressanta bloggar om man verkligen tar sig tid och läsa
dom! Har skrivit med lite olika bloggerskor och hittade faktiskt en
som har haft samma problem som jag har nu, panikångest...
Kändes skönt att ännu en gång få de bekräftat att man inte är ensam
om de och att de är någon som verkligen har blivit frisk i från de.
Och varit helt fri i 3 år dessutom ! :O Än finns de hopp!!

Har spelat lite dota oxå. De är roligt. Man lär sig mer och mer för
varje gång! Trodde aldrig i mina yngre dar att jag skulle gilla ett
sådant spel, men där ser man :P

Ne nu vill jag dra hem och käka ett par mackor innan man hoppar i
säng, hoppas alla ni där ute har haft en underbar fredagskväll. ♥





5 kommentarer:

★ Twixy ★ sa...

vet inte.. jag hade problem med ångesten vilken stad jag än var i. men perioder när jag var gladare så var panikångesten mindre. så kanske du mådde bättre just då när du fick komma iväg lite? =)

Nike sa...

Söt blogg :)

Elvira Eriksson sa...

Fin blogg:)

Hanna sa...

SV: Mmm... Jag vet det är min favo maträtt <3

Nike sa...

haha ellerhur!