tisdag 9 februari 2010

Film ♥

Blev bara ett blogginlägg igår eftersom jag hade filmdag/kväll. :)
Såg sammanlagt fyra stycken filmer igår.

Wallander - Hemligheten
The Time Travelers Wife
Case 39
How To Deal


Wallanderfilmen hade jag sett innan men den är bra. Gillar både
Wallanderfilmerna och Beckfilmerna.
The Time Travelers Wife var okej, lite rörig och man var tvungen
att hänga med rätt bra i filmen om man skulle fatta allt.
Case 39 var bättre än jag hade väntat mig eftersom jag hört att den
skulle vara dålig. Så dom som gillar Thriller/Skräck filmer ge denna
filmen en chans! :)
How To Deal var en film som gick på TV rätt sent. Helt okej men
inget speciellt.

Tycker ialf om att kolla på film. De gör att man kommer ifrån
verkligheten lite. Sen är de ändå nånting o göra om man känner sig
hur seg som helst i stället för att sova. De är ju lixom inte ansträngande
att kolla på film :P

Vad har ni för favoritfilmer?


1 kommentar:

matilda sa...

wallander och beck är väldigt bra! fast jag tycker dom är lite läskiga, hehe :$
hur är det annars med dig då? :)
kram