måndag 1 februari 2010

Soon back on track!

Beställde ett nytt comviq nummer igår så de kommer väl nu
i veckan. Och har sett ut en mobil som jag kommer försöka
skaffa inom kort. De är inte den nyaste och fräckaste mobilen.
Men den är snygg, hyfsat billig och duger till mig :)
Ni som vill ha mitt nya nummer sen får kontakta mig....Kommer
inte dela ut de till vem som helst, nu när man ofrivilligt
fick en fräsch omstart med sin kontaktlista..



Rosa LG KP500

Här är den telefonen jag funderar på att skaffa.
Vad tycks? Någon som har en sån här eller känner någon som
har en som vet hur den funkar??
(alltså bra eller dåligt..)




2 kommentarer:

Jellica sa...

Det är lite smått personlig och sen vill jag inte namnge folk i min blogg. KRamar

lucke sa...

hejsan, Har du sett Avatar? Jag har i alla fall inte sett den och jag undrar om den är värd att se eller om jag ska skippa den? :)