onsdag 17 februari 2010

160210 ♥

Ursäkta den dåliga uppdateringen men känner att jag tappat blogglusten :/
Är de någon som har några bra tips på hur man får tillbaka den??

Köpte semlor i eftermiddags och gick till mamma för att fika :)
Hon blev jätte glad och överraskad! Gott var de oxå. Konditoriet
uppe på Öxnehaga gör fan dom godaste semlorna jag har ätit.
Efter vi smällt i oss varsin semla gick jag och Marcus hem till
mig för att byta om. Och sen bar de ner till Friskis och Svettis
gymmet nere i Huskvarna för att möta upp Marcus I och träna lite :)
Höll faktiskt i gång i 1 o ½ timme! Känns skitgött!
När vi tränat klart åkte vi hem till mig för att käka och nu
sitter vi nere hos Viktor o softar lite. Har suttit och hittat
as fina grejjer!







Älskar Juicy ♥♥♥

Hon från kommunen ringde idag oxå..hon hade hittat en ny
kontaktperson till mig.. fast hon kunde inte "börja" förrens i
mitten av mars. Visst de är jätte kul att lära känna nya personer
men känner oxå att jag behöver komma igång med nånting NU! Att
lära känna någon tar tid.. sen har jag ju inte haft nån tur direkt
med mina kontaktpersoner..:/ Vet inte ifall jag skulle vilja
chansa på att de funkar att göra nånting sen.. Så jag la fram ett
förslag! Marcus kunde väl bli min kontaktperson?!?! Han har ju
sagt att han kan följa med mig på kurser och sånt men han har
ju inte råd. Och blir han min kontaktperson så slipper vi ju
inlärningsprocessen! Vi har ju kännt varandra i snart 6 år o
bott ihop nästan hela tiden, så känner inte vi varandra ordentligt
så vet jag inte hahaha. Hon tyckte ialf att de lät som en bra idé
så hon ska träffa Marcus på torsdag och prata lite :)



3 kommentarer:

Daniel sa...

Tjusigt!

Ta ett par dar paus så kommer blogginspiration oftast tillbaka!!

Sara sa...

Snygga ringar och armband :)
Gillar sånt som är lite udda! :)

madeleine sa...

sv; awe va gulligt av dig !
ja, jag ska nog nota med min kompis snart så jag får bra användbara bilder ;d