måndag 15 februari 2010

150110 ♥

Har precis varit duktig och diskat upp all disk jag hade. Känns hur skönt som
helst :) Och nu ska jag snart ta med Cindy på en liten prommenad innan Marcus
kommer efter jobbet. Ska se ifall jag får med honom till gymmet idag! Har ju
inte varit där på ett bra tag nu :S Först var ju min kontaktperson sjuk o
förra veckan hade jag inte lust att gymma så gick en långprommenad med Cindy
istället :P Men nu känner jag att de börjar bli dags igen! De kan ju inte
hålla på o vara flera veckor uppehåll varannan månad. Då får man ju ingen fin
body till sommaren ;)

Det går lite trögt med rösterna på Veckans Blogg finalisterna. Det kanske var
för tidigt för att starta en sådan tävling.. Med tanke på mina besökare :O
Eller vill dom som jag valde ut inte vinna så mycket trots allt? :O
Se till att rösta nu genom att klicka HÄR!



Inga kommentarer: