fredag 5 februari 2010

040210 ♥

Det har varit en seg dag idag. Vaknade runt 12, gick upp och åt frukost,
pratade lite i telefon med mamma ♥ och tog en "morgonprommenad" med Cindy.
När vi kommit in och hon fått sin mat gick jag och la mig en stund till.
Kände mig as seg och trött. Antagligen är jag väl inte helt frisk än :/

Vaknade till igen vid tvåtiden och började laga lite mat till mig och
Marcus. Blev Sweet Chili marinerade laxfilér med ris och kall sweet
chilisås
:) Var faktiskt hur gott som helst!
När vi hade ätit åkte Marcus iväg för att träffa några polare och jag
ställde mig och diskade. :/ Marcus har de rätt bra han..sova ut, få
hemlagad mat och sen susa iväg och umgås med polare hahaha. Ne men så är
de ju inte alltid..!

Det var skönt att bli av med disken.
Att de kan bli så mkt disk på bara en dag??
Kände att jag behövde lite frisk luft, så tog med Cindy ut på en långprommenad.
Gick både här på området och i skogen. Var ute 1 och ½ timme. :) Det är så
vackert nu i skogen. Synd att jag inte plockade med kameran! Fast o andra
sidan kanske de inte hade blivit så jätte bra bilder eftersom de var mörkt ute.
Kom hem, käkade ett par mackor och tog en dusch. Så nu har man inte varit så
onyttig ialf. Trots att de inte blev någon träning ikväll. (Catharina är sjuk)
Funderar dock på att fråga Marcus om han inte har lust o hänga med till
gymmet en liten sväng i morgon.. vill ju inte börja missa nu när man var så
duktig förra veckan och tränade 2 ggr. :P




3 kommentarer:

Brunettbloggen sa...

sv: Jag pluggar Hotell & restaurang, då kan de bli lite sent ibland :)

Brunettbloggen sa...

sv: Ja visst är det snyggt :) 25 kr på rea!

Brunettbloggen sa...

sv: jag äter berocca ofta :) Man blir lite piggare och alla min finna försvinner :)