måndag 4 januari 2010

Nyår. ♥

Dagen bestod av städning och fixning av lägenheten :) Hann även med en lunch hos mamma :) För kände ändå att jag hade gott om tid på mig. Var ju inte så stökigt här hemma eftersom de hade varit jul. Strax efter 18 kom först Jocke och Anna-Karin, sen vid sju kom resten :) Marcus, Henke, Henkes tjej, lill-Henke, Viktor, Johan och Tess. Då blev de Tacos och TV :P Man måste ju se Grevinnan och Betjänten varje år ^^ Efter de blev de massa tjöt, hög go musik och även lite singstar. :) Innan de var dax för tolvslaget, först tvin med "riiing klocka riiing, riing ut de gamla och ring in de nya..." haha och sen ut och smälla smällare :D Sen tillbaka in och fortsätta festa :) Höll igång till 5. Fick även mer besök vid 3. En trevlig fest! Var roligt att så många kom! Trodde från början att vi bara skulle bli en 4-5 st.


Jag & gumman, båda hade lockat håret :)

Anna & Jocke, mycket trevlig och go tjej som jag pratade mycket med! Kanske en nyfunnen vän?!:)

Folk :D

Jag & Marcus hahahhaa, går ju inte ta någon normal bild med honom! :P

Vid tolvslaget :) Marcus med cigarr, "champagne" och smällare :)






2 kommentarer:

Anonym sa...

Weii vad roligt vi hade det hihi =) //A-K

Anonym sa...

så roligt det såg ut! hoppas du hade det kalasbra gullet. /frida