onsdag 20 januari 2010

Blir lessen :(

Satt inne på Aftonbladet och hittade den här artikeln... :(



(Ber om ursäkt för den dåliga kvaliten på bilden, ser du inte vad de står
men ändå vill läsa artikeln klicka HÄR!)


Blir både förbannad och lessen!!! Fattar inte alls hur man kan göra så!!
Vadå "dom hade förökat sig för mycket så han hade tappat kontrollen"??????
Man tar ju fan inte död på katterna då!! Sälj några, ge bort eller i värsta
fall gå till vetrinären och avliva dom där. De är ju mycket mindre
plågsammare än att förgifta dom ialf!! Men de ska inte behöva gå så långt!
Vill man inte att dom ska föröka sig så kastrera/sterilisera dina katter.
ååååh jag blir så förbannad! Stackars små katter. Att så många helt oskylda
djur ska behöva lida jämt för att vi människor inte kan ta hand om dom
ordentligt!! Om man inte kan ta hand om ett djur ordentligt så ge fan i att
skaffa ett i såfall!! :@ :@


8 kommentarer:

Klara sa...

SV: Visst är det kul^^

Usch vad hemskt:O

Cissi sa...

Jag förstår det :) valpar är ju så söta och det ska bli roligt för henne att bli mamma oxå :)

Hi hi ja jag känner mig rätt duktig som tränar så mycket. Jag vill ju helst träna 6 gånger i veckan men inte alltid man har tid med det, men i alla falla så kan man försöka :) Igår hoppade jag över min styrketräning för jag har sån hiskelig träningsvärk, men idag blir det motionsträning :D

Lady K sa...

Vilket sviiin!!! Fyy, att det finns sådanna hemska människor! :/

Smoothien är ett måste! Riktigt gott!
Nu ska jag faktiskt åka iväg till affären och inskaffa mig lite frukt ^^

Ha en uuunderbar dag idag! Kram!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

fan vilka jävla svinrötägg det finns..de kan ju seriöst inte ha nåt hjärta i kroppen.

JessiCa sa...

Hehe tack så mkt, fin blogg! =)

Jo, antagligen så kommer det bli så, men jag tycker det är jävligt onödigt ändå. Dom kan la ha det som det är, och höja ciggpriserna har dom ju ändå alltid gjort, så varför plocka ut en cigg och sänka priset, för att sedan höja priset igen, ytterst onödigt.

Mi sa...

ja gud va trist.. du som hade så fin blogg och allt.. :O

Birgitta sa...

FRUKTANSVÄRT!!!! Man blir så illa berörd!!! Kram/djurälskare

Anonym sa...

Håller med dig helt och hållet gumman!! Puss A-K