onsdag 27 januari 2010

Mingelbilder ♥

Tänkte lägga upp lite "gamla" mingelbilder från en utekväll med Anna
och Holle 9 Januari. Min dator krashade ju sen har jag inte haft
alla bilder, men nu ikväll fick jag dom sista bilderna av Holle :)
Hade ialf JÄTTE trevligt på förfesten, pratade mycket, drack go
dricka och körde "jag har aldrig.." :) Älskar förfester! De är oftast
på dom som man har roligast! Och de har jag saknat många gånger på
senaste annars då man alltid träffats direkt på stan istället...
Aja här kommer bilderna! Tack Anna och Holle för en trevlig kväll! ^^




















2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv gumman =D Hade himla roligt!! <3

lorin sa...

snygga spetsleggins :)
vart har du köpt de ? :D
och fin blogg , titta gärna in på min och svara där om du har tid ;)