söndag 17 januari 2010

Sömntuta ♥

Kom hem efter 6 i morse ! :p Och har sovit hela dagen. Gick upp vid
5 hahaha. Men va fan de e söndag, vem bryr sig?! :p
Hade hur trevligt som helst igår. Fick skjuts till Frida vid 7 och faan
vilken fin lägenhet hon och hennes kille har ! En stor och öppen 4 i stan.
Köket var typ lika stort som mitt vardagsrum :o :o Snacka om att jag blev
avis! Mitt lilla pyttekök, var ju typ bara en tredjedel mot deras :o
Och så hade dom 2 badrum ! Ett varsitt. Snacka om lite lyxvarning där tkr
jag hahaa.

Vid 8 åt vi jätte god mat. Frida hade lagat fläskfilé, pommes och tsatsiki.:)
Hur gott som helst! Efter maten satt vi och drack lite vin/drinkar/öl,
lyssnade på go musik (fick faktiskt spela min musik från min ipod :D hehe)
och tjötade :) Tyvärr så mådde inte Frida så bra sen så hon orkade inte
hänga med ut. Så jag messade Anna gumman och frågade om hon var sugen på
en utekväll :) Tycker de var ett jätte bra tillfälle och fira henne lite
oxå ! Hon fyller ju faktiskt år idag. GRATTIIIS PÅ FÖDELSEDAGEN ANNA ! :D
Vi gick till centrum och skakade våra rumpor till både gammal och ny musik.
Drack goda drinkar och blev bjuda till efterfest i sista stund ;)

Så när krogen hade stängt tog vi bussen mot norrängen med Andreas och Sebbe.
En ganska sugig efterfest. De kom inget mer folk och Sebbe var för mesig
med volymen. :/ Men hade trevligt ändå. Är jätte glad att jag och Anna fått
så bra kontakt :) Hon är verkligen en jätte go tjej! Tack för en trevlig kväll!♥



Fridas special drink ! :)


Söta Anna :)


Jag och Andreas !


Jag och gumman på bussen till norrängen:)


Sebbe och Anna.


Oväntat?! Nee :p


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vilken rolig kväll vi hade även om vi råkade hamna på en sunkig efterfest.. Men men vi hade bra roligt du å jag =) Tack för allt gumman. Puss Anna

Angelica sa...

Haha ja det är super ! =)