tisdag 19 januari 2010

190110 ♥

Fick en väldigt bra start på dagen idag ! Vaknade av att min mobil
började ringa vid halv 12. Sänkte ner ljudet och försökte somna om.
(Har svårt för att svara när jag blir väckt haha) Kände inte igen
nummret. Men så ringde de igen.. och sen en gång till... Jag bara
vaa fan!! Jag får väl svara då! haha. Då var de uppfödaren som Cindy
är hos just nu.

Hon är redo nu och dom hade försökt att para henne med Brisko men han
ville inte :S Dom tror att han är för gammal nu och att han har gjort
sitt, för dom hade samma problem med förra tiken dom skulle para.
Så dom ska skicka hem honom till sin ägare i Norge och ta bort honom
från deras hemsida... Camilla frågade ialf om vi inte vill testa med
deras andra avelshane Momo istället, och självklart vill vi de!!
Jag hade ju ställt mig in på att de inte skulle bli något överhuvudtaget
men nu ser de ljusare ut :D :D Hjälp mig hålla tummarna nu!!


Momo :) Väldigt fin avelshane!


Ännu gladare blev jag när jag fick posten bara en liten stund efter
att jag kommit upp. Hade fått brev från F-kassan som beviljar förlängd
aktivitetsersättning fram till Januari 2012 :D :D !! Så nu slipper man
känna den pressen. Min ersättning hade ju gått ut nu i denna månaden
annars, och jag är fortfarande inte redo för att börja jobba än...

Annars har dagen bara varit lugn. Blev bjuden på mat hos mamma idag :)
Riktigt skönt att slippa laga mat en dag.. o all den disken som blir :|
Ne nu blir de lite spelande igen med Marcus, önska mig lycka till !


Inga kommentarer: