lördag 16 januari 2010

160110 ♥

Festen sög ganska rejält igår. Var nästan ingen där :o Tycker de är tråkigt.
När dom fixat lokal o allt... sen kan inte ens folk dyka upp! Men men.. bättre
lycka nästa gång hoppas jag :) Gillar ju egentligen inte den musiken dom spelar.
Förstår mig inte alls på Techno eller minimal. Men stannade för deras skull.
För jag hade ju gärna velat att Marcus hade kommit om jag t.ex haft en RnB fest.
Fast inte han gillar den musiken. :) Fick skjuts hem efter 3 nångång.
Och somnade som en stock i sängen. haha.

Känns jätte tomt att vakna upp dock.. ingen Cindy :( Saknar dig gumman! ♥
Hoppas du kommer hem snart !
Det är många som frågat mig vart hon är, men hör ni aldrig av er annars..
varför bara höra av er nu då enbart av nyfikenhet???! :S


Nee nu ska jag sätta igång o städa. Behövs verkligen! Hörs senare :)
pusss




1 kommentar:

aleeekz sa...

HallåHallå :)
Haft en bra dag?

Just nu har jag en tävling på min blogg om en hallon tvål som luktar otroligt gott.
Och även en smyckes tävling :)