tisdag 26 januari 2010

260110 ♥

Mamma är här just nu. Vi åt lite mat tidigare och nu hjälper hon mig
att sy på en gardin som gått sönder lite. ;P Snäll mamma man har ♥
Ska försöka fortsätta fixa här hemma lite sen.. behövs plockas, diska,
damsugas och torkas golv. Alltså inget roligt alls men vad gör man?!
Inte kul att bo i en röra heller haha.

Men känner helst för att bara slå på en bra film och burra ner mig i
soffan med massa goa kuddar o filtar. Fast då blir de ju ingenting gjort. .
Så får fixa lite nu och mysa ikväll ^^ ♥

Funderar på att gå en långprommenad med Cindy lite senare oxå.
Fast detta snö väder är ju inte så inbjudande... har ju snöat en del idag.
Och mer är på väg.. räcker de inte nu? Jag vill ha vååår!






2 kommentarer:

Jellica sa...

Va roligt att ni tycker det är kul med respons. Jag försöker i så stor utsträckning som det går och finns tid att svara på allt. Jag försöker att gå in på era bloggar och även ge er svaret där så ni garanterat vet att ni fått svar, men det tar tid.

Kramar på dig Maria.

Madeleine sa...

Vill också ha vår! Här har vi dock haft klarblå himmel idag :)