söndag 31 januari 2010

Mobilen stulen!! :(

Hade jätte trevligt på förfesten hemma hos mig. Strax efter elva halkade
vi ner till busshållsplatsen för att ta bussen ner till stan :P
Genvägar mitt i vintern är inte så bra haha.. o kallt som fan var de!!
Gick till o'learys eftersom Anna gumman ville de. Personligen är jag inte
så förtjust i O'learys men men. De var jätte mycket folk o bra musik.
Vid 2 drog vi mot bussen men då märker Anna att hennes kamera är borta..:S
Hon gick och pratade med polisen men de ju som de sa.. du kan anmäla de
men risken är ju tyvärr inte så stor att vi kommer hitta varken kameran
eller den som tog den :/
Jag träffade en att prata lite med, så man fördrev tiden tills bussen hem
kom.. så Anna satt redan på bussen när jag gick på. Hon frågade vart jag
tog vägen ocha tt hon försökt ringa men min mobil var avstängd :S :S
Tyckte de var konstigt och skulle ta upp min mobil o kolla... upptäcker
då att den är borta!!!!!!! :S :S :( :( Hela hemvägen var skit!! Hade inte
ens haft mobilen ett år och de var verkligen en mobil som jag var nöjd med!!
Annars brukar jag tröttna o hitta "fel" hos mina mobiler efter några
månader... men som sagt inte på denna! Jag var hel nöjd även om de inte var
den nyaste, fräckaste telefonen man kan ha... Faaan säger jag bara! Alla
nummer o allt är ju borta!!! Detta gjorde ju verkligen inte att man gillar
O´learys mer... visst jag VET att detta kunde hänt var som helst men jag har
aldrig varit med om detta tidigare! Har inte ens blivit av med så lite som
en cigg eller tändare när jag gått till centrum t.ex!!

Har ialf beställt ett nytt nr som jag antagligen får nästa vecka....
Du som har tagit min mobil kommer ialf inte ha så mycket nytta av den
eftersom jag hade satt telefonlås på den! Vet att de går komma förbi på
något sätt men de är jobbigt... troligtvis inte ens värt de på min telefon...


Saknar..




1 kommentar:

Anonym sa...

Åååh ja det är sååå surt för både dig å mig.. Fy fan!! Hoppas att du hittar nån bra mobbe snart gumman!! Puss Anna