onsdag 20 januari 2010

200110 ♥

Kom precis hem från mamma. Hon bjöd på lunch idag med :) Köttfärspaj :)
Stannade kvar en stund efter maten oxå. Tjötade och spelade lite kort.
Marcus jobbar ju i eftermiddag, så de är lite tomt här hemma.
Ingen Cindy och ingen Marcus :O

Funderar på om jag ska vila en liten stund är jätte trött, men vet inte
varför?! Sov ju ganska länge idag.. Önskar man nån gång kunde få tillbaka
energin. Har ju faktiskt en del o göra här hemma.. Känns som man fått
någon slags vintertrötthet eller nått eftersom de e sällan man orkar ta
tag i saker o ting nu för tiden..:/

Jaja, här nedan har ni två frächa låtar. Enjoy!


IYAZ - Get Away


Dan Black feat. Kid Cudi - Symphonies (Remix)


3 kommentarer:

Lady K sa...

Åh hej, vad kul att du kikade in!
Det tycker jag verkligen att du ska göra!!

Jag gjorde en onyttig den dagen! ^^ Då hade jag vanlijglass, lite lite grädde, jordgubbar, hallon, liiite blåbär och smultron! Den var verkligen smarrig! Juste sen tog jag lite citron, gillar när det är lite syrligt! Sen avslutade jag med ett litet sött paraply i ^^

Pröva det!

lady k sa...

Ja, men jag menar det räcker, det behöver inte vara mycket pengar. Man gör vad man kan, så tänker jag allafall! Jag tycker verkligen att vi är enormt rika vi som har det bra här.

Jag tänker också tänk om något skulle drabba sverige och andra människor i världen tänker så att en tia är så mycket pengar fast det skulle betyda oerhört mycket för oss.. Eller..

angelina sa...

Haha ja det var rätt gott ;)